02_Lenka-Filipeje

Spevák, skladateľ a gitarista Robo Opatovský v tomto období už vyberá z množstva skladieb, ktoré sú pripravené na jeho nový album. Novinka Ruku na srdce vznikla v osvedčenom tíme s gitaristom Romanom Mečiarom, producentom Randym Gnepom a textárkou Oľgou Šifrovou. O vizuál lyric videa sa postarali Kubo Točič a Matej Petrík.

„Ešte sa mi nikdy nestalo, aby si po premiére nevydanej skladby na koncerte pýtalo publikum opakovanie. Pri Ruku na srdce sa mi to stalo,“ povedal hneď v úvode o novinke Robo Opatovský. Zo skladby ide pozitívna nálada, slnko, tanec a energia. „Mali by sme robiť veci naplno, nielen v láske, ale aj záľubách a vo všetkom. Tak aby pretrvali,“ dodal spevák.

Robo Opatovský – Ruku na srdce:

Ruku na srdce producentsky pripravil Randy Gnepa. „Je to fantastický producent. Častokrát vyberie zvuk, o ktorom možno aj ja sám pochybujem. Potom ho spracuje a v skladbe znie famózne. Skrátka zapadne do finálneho aranžmánu,“ povedal R. Opatovský. Novinka, ktorej text napísala Oľga Šifrová, je z výberu približne dvadsiatich skladieb. Tie má spevák predpripravené na nový album.

Novinka Roba Opatovského Ruku na srdce je silným adeptom na hit (nielen) tohto leta
Zdroj foto: Lenka Filipeje

„Skladba vznikla ešte v apríli minulého roka, keď manžel prekonal koronu. Vtedy som písala veľa textov, v ktorých som používala slovíčko ‚srdce‘. Po manželovom návrate z nemocnice vznikol verš ‚ruku na srdce, kým je horúce‘, ten je pre mňa osobný. Symbolizuje, že máme žiť život, kým žijeme a pozerať sa na svet trochu pozitívnejšie,“ prezradila príbeh skladby textárka Oľga Šifrová. „Potom už som prešla do romantickejšej nálady, aby bol text pozitívny,“ dodala.

Novinka Roba Opatovského Ruku na srdce je silným adeptom na hit (nielen) tohto leta
Zdroj foto: Lenka Filipeje

Novinka Ruku na srdce má v súčasnosti podobu lyric videa, ale to sa v priebehu najbližších týždňov môže zmeniť. „Najskôr sme natočili zábery na modrom pozadí. Čisto pre to, aby sme dostali do videa emóciu zo skladby a potom sme k tomu dorábali text. Veľmi sa mi páči vklad Mateja Petríka, ktorý video spracoval veľmi kreatívne a verím, že sa finálny výsledok bude ľuďom páčiť,“ dodal Robo Opatovský.

Reklama na magazín Vintage District