MDŽ očami Lidla

Tradícia osláv MDŽ má pomerne dlhú históriu, ktorá siaha k začiatkom dvadsiateho storočia. Tento deň zaviedli v Kodani na medzinárodnej ženskej konferencii a jeho pravý zmysel tkvel v boji za rovnoprávne postavenie žien v spoločnosti.

V ČSR boli prvé oslavy v roku 1921. Dátum sviatku pripadol na 8. marec a na výslní je dodnes. Nezabudnite naň ani tento rok rovnako, ako naň nezabúda diskontný reťazec Lidl.

Oslava tohto dňa nemusí byť vôbec bujará a materiálneho charakteru. Páni, môžete si ráno privstať a potešiť svoju polovičku, sestru, mamu, dcéru, kamarátku, jednoducho ktorúkoľvek vašu dôležitú ženu – napríklad raňajkami. Lahodnej omelete z čerstvých vajec, ktoré nájdete v regáloch Lidla, dodajte jemnosť kúskom masla privátnej značky Pilos a žiadna dáma neodolá. Tanier vám bude hrať farbami vďaka vždy čerstvej zelenine – cherry paradajkám, uhorkám, či trojfarebnému mixu paprík.  Ak ešte s postojom gentlemana venujete svojej obdarovanej úsmev, máte vyhraté. Pre tých, ktorým kulinárstvo nie je veľmi blízke, má diskont aj tento rok krásne živé rezané kvety.

Lidl myslí na všetky dámy nielen sprostredkovane – cez ich partnerov, ale aj ako zamestnávateľ. Špeciálnu pozornosť im venuje práve 8. marca. Hovorca spoločnosti Tomáš Bezák uviedol, že ženy tvoria v Lidli absolútnu väčšinu zamestnancov. „Ak sa pozrieme na vedúce pozície, pomer žien je približne 44% a medziročne rastie. V predstavenstve budeme mať od marca 40% žien a tešíme sa z toho, že prvýkrát v histórii bude mať Lidl Slovenská republika generálnu riaditeľku. Nedávno k nám pribudla nová kolegyňa aj na pozíciu obchodnej riaditeľky pre oblasť ľudských zdrojov.“ Podľa slov hovorcu v deň, ktorý patrí nežnému pohlaviu, dostanú všetky dámy od svojho nadriadeného milú pozornosť v podobe kvietku. „Sme však presvedčení, že úctivo a s rešpektom sa máme k sebe správať každý jeden deň a nie iba pri špeciálnych príležitostiach,“ dokladá Bezák.

V mene spoločnosti tiež skonštatoval, že si uvedomujú dôležitosť gest a vľúdnej komunikácie na pracovisku. Túto tému majú podchytenú aj v rámci firemnej kultúry. „Je pre nás dôležité, aby sa naše zamestnankyne ale aj zamestnanci cítili v Lidli príjemne, aby chodili do práce s radosťou. Snažíme sa preto využívať každú jednu príležitosť na prejavenie ľudskosti a úcty, na oslávenie spoločných úspechov a vytváranie dobrej atmosféry,“ uzatvoril Bezák.

Reklama na magazín Vintage District