dettol_kvapka-min-1

Nadácia Kvapka nádeje sa tento rok spojila so značkou Dettol. Výsledkom spolupráce bol charitatívny projekt  „O Kvapku lepší Dettol“. Do kampane sa mohla zapojiť široká verejnosť, a to kúpou akéhokoľvek produktu.

Do charitatívneho projektu „O Kvapku lepší Dettol“ sa mohol zapojiť každý. Kampaň prebiehala počas celého mesiaca september. Kúpou akéhokoľvek produktu Dettol zákazník automaticky prispel Nadácií Kvapka nádeje sumou 10 centov, a to z každého zakúpeného produktu. Celkovo sa v rámci projektu predalo 101 321 kusov produktov. Výsledný výťažok charitatívnej kampane je 10 132 €, ktoré poputujú na prístrojové vybavenie Oddelenia bunkovej terapie Národného Ústavu Detských Chorôb v Bratislave. Spoločnosť Dettol prispela do projektu aj darovaním produktov pre slovenské nemocnice, a to v hodnote 3800 €. „Osud chorých detí nám nie je ľahostajný. Máme radosť, že sa môžeme spojiť práve s Nadáciou Kvapka nádeje. Spoločne tak môžeme chrániť deti aj dospelých pred nečistotami, pomáhať im dodržiavať správne hygienické návyky a zároveň podporiť dobrú vec, čo je to najmenej, čo môžeme urobiť,“ dodáva za značku Dettol marketingová manažérka Marie Zmrhalová.

Kvapka nádeje a jej pôsobenie na Slovensku

Nadáciu Kvapka nádeje na Slovensku založila pani Vendula Pizingerová v júli 2010. Jej cieľom je trvalo a kontinuálne podporovať liečebné, kultúrne a sociálne potreby chorých detí, predovšetkým detí postihnutých nádorovým ochorením na Slovensku. V rámci svojho prvého projektu sa podieľala na rekonštrukcii a dostavbe transplantačnej jednotky kostnej drene na Hematologickom a onkologickom oddelení II. detskej kliniky Detskej fakultnej nemocnice s poliklinikou v Bratislave. Na novú transplantačnú jednotku kostnej drene sa verejnou zbierkou podarilo vyzbierať 225 000 eur. Zároveň vyvrcholila galavečerom Noc Nádejí 2010. Nadácia Kvapka nádeje sa ďalej podieľala aj na rekonštrukcii Transplantačnej jednotky kostnej drene II. detskej kliniky Detskej fakultnej nemocnice s poliklinikou v Bratislave, a to formou organizácie verejnej zbierky a benefičného podujatia Deň nádejí 2011. S významným príspevkom Ministerstva zdravotníctva sa na tento účel podarilo vyzbierať viac ako 2,3 milióna eur.

Nadácia Kvapka nádeje pomáha aj naďalej. Len v rokoch 2010 – 2021 zrealizovala úspešné verejné zbierky, ktoré umožnili realizáciu verejnoprospešných projektov celospoločenského významu v hodnote takmer 2 500 000 eur. „Aj keby naša činnosť pomohla zachrániť len jediný život, tak to stojí za to.  Preto nás veľmi teší podpora značky Dettol a sme vďační, že vo firemnom sektore máme silných partnerov, ktorým záleží na pomoci tým najzraniteľnejším,“ doplňuje zakladateľka Nadácie Kvapka nádeje, Vendula Pizingerová.

Reklama na magazín Vintage District