žena, kráska, beauty

Nie vždy platí, že drahšie znamená lepšie. Jasným dôkazom toho, že kvalita nemusí byť spravidla označená závratne vysokou cenou, sú aj výsledky slepého testu, ktorý pre spoločnosť Avon pripravila nezávislá agentúra Ipsos. Zistenia dokazujú, že Avon prináša produkty, ktoré prekonajú vaše kozmetické očakávania, no zároveň nezruinujú vašu peňaženku. Dokonalá kombinácia, čo poviete?

Ak si chcete dopriať produkty od luxusných značiek, musíte si zo svojho rozpočtu poriadne ukrojiť. Čo ak by sme vám ale povedali, že na prvotriednu kozmetickú rutinu, nádherne omamný parfum alebo kvalitný rúž, nemusíte minúť majland. Spoločnosť Avon si je vysokou kvalitou svojich výrobkov natoľko istá, že sa ich rozhodla sebavedomo porovnať s luxusnými značkami v slepom teste. Výsledky hovoria jasne .[1] Milovníčky líčenia, pleťovej starostlivosti a vôní v teste uviedli, že produkty od značky Avon sú rovnako dobré, alebo dokonca lepšie, ako kozmetika luxusných značiek, ktorá stojí niekoľkonásobne viac. Spoločnosť Avon skrátka ponúka krásu, ktorá prekoná vaše očakávania, nie rozpočet.

Ako prebiehal výskum?

Najpredávanejšie produkty od značky Avon porovnávala v slepom teste jedna z najznámejších nezávislých agentúr Ipsos. Výskumu, ktorý prebiehal v Prahe a Brne, sa zúčastnilo 60 – 100 žien. Tieto respondentky hodnotili výrobky od Avonu v porovnaní s prémiovými konkurentmi, pričom netušili, aký produkt práve hodnotia. Kozmetiku totiž netestovali s pôvodným balením ani etiketou.

Jednoducho geniálna

Niektoré dokážu mihalnice predĺžiť, iné zahustiť a ďalšie vytočiť. Nová Špirála 5 v 1 Lash Genius Multitask však prepája 5 najžiadanejších benefitov pre podmanivý vzhľad vašich rias v jednom produkte. Pripravte sa na objem, dĺžku, vytočenie, sýtosť aj oddelenie. Je to skrátka geniálna špirála s gélovým zložením a praktickou univerzálnou kefkou, ktorá oddeľuje a pokrýva všetky riasy. Úchvatné výsledky nadchli aj účastníčky slepého testu. 87 % žien, ktoré pozitívne hodnotia prémiovú špirálu luxusnej značky, kladne hodnotí aj špirálu Lash Genius.[2] Tento konkurenčný prémiový produkt však stojí až trikrát viac.

Špirála 5 v 1 Lash Genius Multitask 10 ml, Akčná cena: 6,90 €

Dá sa to aj šesťkrát lacnejšie

Vo výskume excelentne obstála aj najpredávanejšia ceruzka na oči od Avonu Glimmerstick. 89 % žien, ktoré pozitívne hodnotia prémiovú ceruzku na oči, tiež pozitívne zhodnotilo ceruzku na oči Glimmerstick.[3] Nie je sa čo čudovať. Ceruzky na oči Glimmerstick a Glimmerstick Diamonds ponúkajú intenzívne farby v 24 odtieňoch a vylepšené dlhotrvácne zloženie, ktoré vám zabezpečí jednoduché zvýraznenie očí. Navyše, je až šesťkrát lacnejšia ako jej luxusný konkurent.

Ceruzka na oči Glimmerstick 0,28 g, Akčná cena: 3,50 €

Ceruzka na oči Glimmerstick Diamonds 0,35 g, Akčná cena: 3,50 €

Kvetinový víťaz

Aj obľúbenú vôňu TTA Today EDP podrobila spoločnosť Avon dôkladnému testovaniu. Výsledky jasne ukázali, že pre respondentky je tento parfum s príjemnými kvetinovými tónmi lepšou a sviežejšou alternatívou. 75 % žien by dalo prednosť vôni TTA Today EDP pred luxusným konkurentom.[4] Takéto výsledky dosiahla obľúbená vôňa bez toho, aby účastníčky výskumu tušili, že variant od Avonu je až päťkrát lacnejší. Ak ste ešte túto romantickú vôňu neskúšali, neváhajte. Hneď po prvom použití sa zamilujete. Zahalia vás tóny vzácnych kvetov neroli, motýlích kvetov a hodvábneho pižma.

Spoločnosť Avon však netestovala len tieto tri produkty. Podobne úspešne obstálo aj množstvo ďalších parfumov či dekoratívnej kozmetiky. Ak vás zaujímajú kompletné výsledky slepého testu, kliknite TU.

Produkty si môžete objednať u svojej Avon Lady alebo online na www.avon.sk.

[1] Na základe dvojito zaslepeného testovania Avon vôní, Avon ceruziek na oči, Avon rúžov, Avon sér a prémiových značiek, uskutočneného v marci 2023 agentúrou IPSOS, v štúdiu v Prahe, na vzorke 60 používateliek vôní a ceruziek na oči vo veku 18-55 rokov a testovania uskutočneného v júni 2022 agentúrou IPSOS v štúdiách v Prahe a Brne, na vzorke 100 používateliek rúžov, vôní a sér vo veku 24-55 rokov. Viac na avon.sk/ipsos.

[2] Na základe dvojito zaslepeného testovania špirál Avon Lash Genius a prémiovej špirály uskutočneného v marci 2023 agentúrou IPSOS, v štúdiu v Prahe, na vzorke 60 používateliek špirál vo veku 18-55 rokov. Počet žien, ktorým sa prémiová riasenka páčila N=45, pozitívne hodnotenie na 6 bodových škále. Viac avon.cz/ipsos

[3] Na základe dvojito zaslepeného testovania ceruziek na oči Avon Glimmerstick a prémiovej ceruzky na oči, uskutočneného v marci 2023 agentúrou IPSOS, v štúdiu v Prahe, na vzorke 60-tich používateliek ceruziek na oči vo veku 18-55 rokov. Počet žien, ktorým sa páčila prémiová ceruzka na N=54, pozitívne hodnotenie na 6 bodovej škále. Viac na avon.sk/ipsos.

[4] Na základe dvojito zaslepeného testovania vône TTA Today for Her EDP a prémiovej vône EDP z rovnakej olfaktorickej skupiny, uskutočneného v júni 2022 agentúrou IPSOS v štúdiu v Prahe a Brne na vzorke 100 používateliek parfumov vo veku 24-55 rokov. Viac na avon.sk/ipsos.

 

Reklama na magazín Vintage District