Biznis

Covidu sa Miroslava nezľakla. Svoj biznis venovaný ženám vybudovala v lockdowne

Biznis počas korony
Reklama

 

Na východnom Slovensku začala Miroslava v najhoršej covidovej situácii myslieť na zdravie všetkých žien, ktorým táto doba neprispela k ich psychickému i fyzickému zdraviu. V spolupráci s odborníkmi vytvorila jedinečnú značku vitamínov, ktoré sú vegánske, bez alergénov, atraktívne svojím balením a každá žena si nájde svojim zložením to, čo potrebuje.

Vitamíny Vely sú inšpirované ženami, ženskou krásou, sebavedomím, odhodlaním aj úprimnosťou. Sú vyrobené ženami pre všetky ženy a každej zákazníčke prinášajú dávku zdravia, ktorá povzbudí a pomôže napredovať. Vybrať si totiž môžu zo 4 variantov: Teen, Twenty, Mature a Pregnant, pričom každý obsahuje tri balenia, ktoré sa svojím zložením špecializujú na určitý problém.

 „Samotný názov bol inšpirovaný slovami, ktoré dokonale vystihujú ženskú podstatu – Atractively, Actively, Bravely. Za ich podstatou nachádzame pravú charakteristiku ženy, ktorá sa pretavuje do našich všedných dní i výnimočných udalostí. Temperamentná, pôvabná a aktívna žena, ktorá sa s plným nasadením púšťa do každej úlohy a slovo prekážka pre ňu predstavuje len ďalšiu výzvu,” prezrádza Miroslava Sabolová, zakladateľka značky Vely.sk.

Biznis počas korony
Zdroj foto: Miroslava Sabolová

Ženy ženám

Tím Vely je medzinárodný, na vývoji výživových doplnkov spolupracujú odborníci na zdravú výživu zo zahraničia i zo Slovenska. „Vyberáme si ľudí, ktorí zdieľajú rovnaké hodnoty ako naša značka a ľudí, ktorí sú vo svojom odbore experti. Dáva nám to slobodu vo výbere a veľa rôznych perspektív na konkrétny problém, úlohu, či zadanie,” dodáva Miroslava.

Vytvoriť naozaj kvalitné a atraktívne vitamíny je naozajstná alchýmia. Pri ich tvorbe však tím Vely opäť vychádzal z potrieb žien, ktoré sa líšia na základe životného obdobia, v ktorom sa momentálne nachádzajú.

Formula Vely sa vytvorila na základe prieskumu trhu, v ktorom zisťovali potreby žien. Prieskum bol základom pre vybudovanie portfólia produktov, ktoré odpovedajú na potreby žien. „Potreby ženy sa v tínedžerskom veku odlišujú od potrieb žien v zrelom veku, či žien, ktoré sú v očakávaní. Na základe týchto poznatkov sme spolu so špecializovanými a kvalifikovanými odborníkmi vytvorili formuly Vely, ktoré uľahčujú ženám výber produktov, vyrobených presne pre ich potreby,” vysvetľuje zakladateľka Vely.sk.

Chutný MIX zdravia v elegantnom EKO balení

Filozofia Vely.sk stojí na niekoľkých pilieroch – zdravie, krása, vnútorná sila, sebazdokonaľovanie, podpora, príbeh ženy. Okrem toho myslia v spoločnosti aj na prírodu. Obal, v ktorom sú vitamíny, je upcyklovateľný.

„Naše obaly sú vyrobené na Slovensku a naším cieľom je znižovať uhlíkovú stopu, preto chceme tento rok predstaviť stojace vrecká, ktorých obsahom budú gumené vitamíny. Naše zákazníčky si budú môcť vitamíny doplniť do nádob, ktoré si u nás zakúpili pri prvých objednávkach,” dodáva.

Obaly sa dajú využiť na uskladnenie kancelárskych potrieb, ako kvetináčik, či ako nádoba na desiatu do práce. Okrem ich všestrannosti sú obaly atraktívne vďaka jedinečným farbám a ilustráciám. Za nimi stoja štyri úspešné ilustrátorky: Kissi Usuki, Simona Čechová, Barbora Idesová a Martina Pauková, ktoré vytvorili originálne ilustrácie pre rady Teen, Twenty, Mature a Pregnant.

Reklama
Tags: , ,

Mohlo by vás zaujímať

Reklama
Menu

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia najmä na zlepšenie kvality služieb a vášho zážitku z čítania. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte vo Vašom prehliadači.

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť