wright-brand-bacon-NVBL6aulKBY-unsplash-1

Pochopiť mužský jazyk môže byť pre niektoré z nás veľmi ťažké. My vám však prezradíme, ako komunikovať s mužmi vo vzťahu, tak aby ste dosiahli úspech.  

Zdá sa vám, že vás váš partner vôbec nepočúva alebo že sa s ním nedokážete normálne porozprávať? Chyba však nie je vo vás, ani v ňom, ale v odlišnostiach ženského a mužského sveta. Pomôžeme vám ich pochopiť a zlepšiť komunikáciu vo vzťahu.

Ako komunikovať s mužmi?

Veľké pravidlo číslo jedna:

Nikdy nehovorte, že sa s ním potrebujete porozprávať. Chlap sa totiž okamžite vydá na útek, ako keby ste ho chceli pripraviť o život. Znamená to preň varovanie: Pozor, blíži sa búrka citov. Vyhliadky: Nič moc. Predpoveď na dnešný večer: Ublížené fňukanie, krik a zlosť, bolesti hlavy pred spaním a žiadny sex.

Ako naň? Väčšina psychológov vám najskôr povie, že keď nechcete, aby sa vami niekto cítil ohrozovaný, keď s ním potrebujete prejednať vážnu záležitosť, mali by ste začínať každú vetu výrazom: “Mám pocit…,” namiesto “Ty…“.

Prečítajte si aj: Veľké mužské tajomstvá, o ktorých vie málo žien, poznáte ich? 

Pravidlo číslo dva:

Vynechajte zo svojho slovníku výrazy poukazujúce na emócie. Na tie totiž žiadny muž nie je nikdy dostatočne pripravený. Keď s ním potrebujete dať vážnu reč, nehovorte o svojich pocitoch, ale povedzte: “Mali by sme situáciu analyzovať racionálne a logicky.” Na tieto výrazy zareaguje takmer každý muž a určite ste si nimi získali jeho pozornosť.

Pravidlo číslo tri:

Vyjadrujte sa stručne, jasne, priamo k veci. Ženské myslenie je pre mužov zložité a často naše požiadavky nechápu z jednoduchého dôvodu – nevyjadrili sme sa priamo k veci. Napríklad, prečo na požiadavku formulovanú podobnou otázkou typu: “Mohol by si vyniesť smeti, mohol by si umyť riad a pod… “nereaguje? Lebo danú otázku chápe ako previerku svojich schopností, na ktorú pozná už vopred kladnú odpoveď, čiže mohol, ale nespraví to, lebo to neberie ako požiadavku. Ak sa vyjadrujete zložito, zdĺhavo chodíte okolo horúcej kaše, po chvíli muž vypne sluch a prestane vás počúvať. A to predsa nechcete, nie?

Reklama na magazín Vintage District